zaterdag 13 juli 2013

Lezers schrijven...

Inmiddels is 'deel drie' van ons emigratieverhaal twee maanden leverbaar en hebben we vele leuke en enthousiaste reacties gehad. Hieronder een bloemlezing die we graag willen gebruiken om iedereen die Berichten uit Zweden 2007 nog niet heeft gekocht, over de streep te trekken. Informatie over hoe je het boek kunt bestellen, vind je door op de afbeelding van het boek in de rechterkolom van onze website te klikken.


Wederom een goed geschreven boek van Ben en Nicôle Heerland. Ik heb het boek in één stuk uitgelezen. Ik kijk uit naar het volgende boek.

Boek ontvangen, en bijna (moest ook nog slapen tussendoor) in één ruk uitgelezen! Ik kijk al uit naar deel 4 :)

Wederom een boek dat fantastisch is om te lezen! Buiten het feit dat je op deze manier veel te weten komt over maatschappij, natuur en jullie leven in dit schitterende Scandinavische land zet het ook aan tot nadenken. Want inderdaad, genieten van het leven schiet er in het hectische Nederland wel eens bij in. En ook het consuminderen heeft mijn volle aandacht. Kortom, jullie boeken zijn niet alleen zomaar leuk, maar dragen ook bij aan een stukje bewustzijn! Ik kijk alweer uit naar een volgend boek en ondertussen volg ik jullie berichten (én prachtige foto's) op de weblog. Héél hartelijk dank voor zoveel leesplezier.

Ik heb weer zitten smullen van jullie verhalen uit het derde boek. Op naar het vierde boek.

Heb genoten van jullie derde boek en verheug mij nu al op nummer vier! Ik wens jullie veel schrijf plezier, ga zo door! ( des te langer kunnen ik van jullie verhalen genieten...)

Een mooi vervolg op jullie eerdere boeken. Ik heb het met héél véél plezier gelezen. Op naar deel vier, ik ben superbenieuwd naar alles waarover jullie kennelijk nooit op jullie website hebben geschreven. Laat ons nu echter niet nog eens zo lang wachten als op deel drie ;-)

Gefeliciteerd met jullie achtste "verjaardag" in Zweden. Vrijdag heb ik jullie nieuwe boek ontvangen en gisteren heb ik het in één ruk uitgelezen. Ik ben zeer benieuwd naar het vervolg. Schieten jullie al aardig op? Ik was even bang dat jullie misschien zouden gaan verhuizen naar Oostenrijk toen ik jullie weblog las.... Gelukkig blijven jullie toch in Zweden. Daar zullen jullie volgers wel blij mee zijn. Ik wel in ieder geval.

2 opmerkingen:

  1. Ook ik heb genoten van dit nieuwe boekje. Het leest makkelijk weg, net als de eerste twee delen van jullie verhaal. En ik ben dan ook benieuwd binnen welk tijdsbestek we de volgende boeken kunnen verwachten. Ik zie er in ieder geval erg naar uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai Sandra,

      Bedankt voor je positieve woorden. De motivatie om - rap - door te schrijven is er. Sterker nog, we zijn er mee bezig. We durven ons nog niet vast te leggen op een termijn, maar zullen ons aan de toezegging in het voorwoord van Berichten uit Zweden houden.

      Met hartelijke groet uit het Hoge Noorden,

      Ben & Nicôle

      Verwijderen

Bedankt voor het lezen van onze blog.

Je kunt hier een reactie achterlaten. Alle reacties zullen worden gelezen en, indien nodig, beantwoord. We stellen het op prijs als je je naam achterlaat, per slot van rekening zijn ook wij niet 'anoniem'. Reclame en off-topic reacties zullen niet worden geplaatst. Gebruik voor persoonlijke berichten het e-mailadres op de contactpagina.

Je reactie verschijnt niet direct op de blog. Deze wordt pas geplaatst nadat wij deze hebben gelezen.

Nogmaals bedankt en... vergeet niet van elke dag te genieten!